gif
gif mobile
جدیدترین نکات ست کردن پافر و با پافر چی بپوشیم؟ [آپدیت 2024]

جدیدترین نکات ست کردن پافر و با پافر چی بپوشیم؟ [آپدیت 2024]

در این مقاله قصد داریم در مورد پافر که یکی از پوشاک ترند و محبوب در بین خانم ها و آقایان با هر سن و سلیقه ای می باشد، صحبت کنیم. در ادامه این مقاله از پادمیرا به سوالاتی مانند با پافر چه بپوشیم؟ بهترین استایل زمستانی دخترانه با پافر چیست؟ چه لباسی زیر پافر بپوشیم؟ پاسخ می دهیم. با ما همراه باشید.

جدیدترین نکات ست کردن پافر-با پافر چی بپوشیم؟ (آپدیت 2024)

پافر چیست؟

یک مدل لباس گرم که مناسب فصل زمستان است می باشد. این لباس معمولا زیپ دار بوده و طرح آن اکثرا بدون آستین است. برای زیر پافر اغلب یک ژاکت که دارای آستین باشد می پوشند که البته هودی نیز می تواند شمایل بسیار خوبی به این پافر بدهد. پافر می تواند از پارچه های مختلفی تولید شود. اما معمولا جنس روی پافر از جنس نایلون و پلی استر می باشد و قسمت داخلی آن از خز و مخمل تشکیل شده و حالت پشمی دارد. تنها تفاوتی که پافر با کاپشن دارد در نداشتن آستین است. در اصل تفاوت چندانی با کاپشن ندارد. طرح کلی پافر را به این شکل هم می توان توضیح داد که یک جلیقه ی بدون آستین به همراه کلاه می باشد.

جدیدترین نکات ست کردن پافر-با پافر چی بپوشیم؟ (آپدیت 2024)2

تاریخچه پافر

شخصی به نام ادی بائر اولین بار این مدل لباس را به وجود آورد و به عنوان خالق پافر شناخته می شود. این اختراع به سال 1930 برمی گردد. مدتی بعد طراح دیگری پافری طراحی کرد که مناسب برای مهمانی های شبانه و مجالس بود. این مدل لباس که رفته رفته در حال تغییر بوده، کمی بعد تغییر دیگری توسط یکی از طراحان فعال در عرصه مد اعمال کرد. او که ابتدا این ایده را از پیچاندن کیسه خوابی به دور خود گرفته بود، یک مدل از پافر را طراحی کرده و به مردم معرفی نمود. اما بعد از آن شخص دیگری به نام مارتین مارژیلا به طور کلی طرح آن را تغییر داد. پافر او به این شکل بود که آستین های پافر را می توانستید به راحتی از تنه جدا کنید. طرحی که امروزه نیز محبوب بوده و در بازار می توانید مشاهده کنید.
البته پافری که مارژیلا تولید کرده بود یک خصوصیت دیگری که داشت به این شکل بود که شما می توانستید پافر را به یک پتو تبدیل کنید. یعنی پافر کاملا باز می شد و می توانستید به عنوان پتو بر روی خود بیندازد. اما خب عموم مردم به پوشیدن پافر از قبل از سال 2000 علاقه ای نداشتند. همه چیز از بعد از این سال رقم خورد. پافر در چند سال آخر جزو لباس هایی است که امکان ندارد شما هنگام بیرون رفتن از منزل آن را در بین مردم نبینید.

اصلا پافر مناسب چه فصلی است؟ پافر به دلیل جنسی که دارد بیشتر مناسب برای پوشیدن در فصل سرد می باشد. این پافر که از پارچه های آستر دار و رویه با جنس پلاستیک تولید می شود باعث گرم نگه داشته شدن دمای بدن می شود. جنس رویه پافر از آنجایی قرار است در فصول سرد و بارانی استفاده شود، اغلب قابلیت ضد آب را دارند.

جدیدترین نکات ست کردن پافر-با پافر چی بپوشیم؟ (آپدیت 2024)4

نکات ست کردن پافر

همانطور که امسال مشاهده کردید پافر مشکی با آستین های چرم از جمله پافر های محبوب امسال بود. این پافر ترند، در دو مدل طراحی شده بود. در برخی موارد آستین آن جدا می شد و در برخی موارد دارای کمربند بود. اما به طور کلی طرح اصلی آن به این صورت بود که برای تنه ی آن از پارچه های ضد آب و برای آستین آن از چرم استفاده کرده بودند. پافر انواع زیادی دارد، برای مثال می توان به پافر کوتاه و بلند و پافر کلاه دار یا بدون کلاه، پافر آستین دار یا پافرهای بدون آستین و پافر های دورو اشاره کرد. روش های زیادی برای ست کردن این مدل لباس گرم وجود دارد که ما در این مقاله به شما آموزش خواهیم داد. یکی از روش های ست کردن، توجه به رنگ پافر است. رنگ پافری که انتخاب می کنید باعث می شود تا در مورد لباس زیر پافر و شلواری که قرار است همراه با آن ست شود نیز حساس شوید. شما ناخودآگاه هنگام پوشیدن لباس به سمت گزینه های نزدیک به رنگ لباستان می روید، که این یک موضوع کاملا طبیعی است.
از لحاظ ست کردن رنگ پافر با سایر لباس ها، باید گفت در برخی از رنگ ها ست کردن بسیار راحت تر از دیگر رنگ ها می باشد. برای مثال خرید پافر مشکی و ست کردن آن با لباس های مختلف و شلوار و نیم بوت خیلی راحت تر از برخی از رنگ ها می باشند. چون رنگ مشکی از جمله رنگ هایی است که هر شخصی در کمد لباس هایش نگهداری می کند. ست کردن رنگ مشکی می تواند بسیار جذاب و پرطرفدار باشد. از آنجایی که رنگ مشکی یک استایل رسمی به شما می دهد، می توانید از این ترکیب رنگ برای برخی از دورهمی های رسمی خود بپوشید. اما خب به طور کلی رنگ ها به دو دسته تقسیم می شوند. دسته اول رنگ های خنثی می باشند مانند سفید و کرم و دسته دوم رنگ های گرمی مثل رنگ قرمز و رنگ های شتری قرار دارند. البته اغلب افراد سعی می کنند در هنگام پوشیدن پافر تا آنجایی که می توانند همه ی استایل خود را یک دست و به یک رنگ بپوشند. اما این موضوع می تواند سلیقه ای باشد.

جدیدترین نکات ست کردن پافر-با پافر چی بپوشیم؟ (آپدیت 2024)6

ست لباس با انواع رنگ پافر

• ست لباس با پافر بژ

برای ست کردن با پافر به رنگ های خنثی مانند کرم، سفید، آبی کم رنگ، صورتی ملیح و بژ، می توانید هم از رنگ های خنثی و هم از رنگ های گرم برای انتخاب لباس همراه با آن استفاده کنید. برای انتخاب شلوار، رنگ سفید در فصل سرما می تواند گزینه مناسبی باشد که همراه با پافر به رنگ خنثی بپوشید. برای انتخاب شال یا کلاه خود از رنگ کرم یا رنگ آبی بسیار کم رنگ استفاده کنید. اگر برای مثال انتخاب شما، پافر رنگ بژ باشد، می توانید برای رنگ شلوار خود هم رنگ مشکی را انتخاب کنید هم از رنگ های خنثی مثل رنگ بژ و سفید و یا کرم استفاده کنید. اما در دسته ی رنگ های پر حرارت و گرم بهتر است همراه پافر خود از رنگ تیره و گرم استفاده کنید. برای مثال رنگ قرمز یک رنگ پرانرژی و حرارت است. می شود گفت رنگ های تند و گرم شاید برای فصل سرما مناسب تر باشند. زیرا باعث سرزندگی و نشاط شما و اطرافیانتان می شوند.

• ست لباس با پافر پاستیلی

رنگ فسفری و رنگ پاستیلی نیز از دسته ی رنگ هایی هستند که پرطرفدار و محبوب بوده اما ست کردن با آن ها بسیار مشکل است. برای ست کردن با این رنگ ها در انتخاب شلوار و شال ممکن است به مشکل برخورد کنید. اما با کمی دقت این مشکل برطرف می شود. برای انتخاب شال همراه با این رنگ ها از رنگ های خنثی و نزدیک به رنگ پافر انتخاب کنید. امروزه برای تولید کیف نیز از رنگ های پاستیلی و فسفری استفاده می شود. می توانید یک کیف هم رنگ با رنگ پافرتان تهیه کنید. برای رنگ شلوار از رنگ های خنثی مثل سفید یا کرم می تواند انتخاب مناسبی باشد.

• ست لباس با پافر خاکستری

برای ست کردن با پافر طوسی و خاکستری شما می توانید از رنگ های گرم استفاده کنید. برای انتخاب شلوار رنگ سفید و یخی می تواند بسیار مناسب باشد. همیشه سعی کنید برای نیم بوت و چکمه خود از رنگ مشکی استفاده کنید. این رنگ از جهت اینکه با رنگ های دیگر نیز ست می شود و از لحاظ کثیف نشدن هنگام استفاده نیز می تواند حائز اهمیت باشد. انتخاب نیم بوت مشکی می تواند یک انتخاب ساده اما زیبا برای شما باشد.

جدیدترین نکات ست کردن پافر-با پافر چی بپوشیم؟ (آپدیت 2024)1

استایل پافر با انواع لباس

1- ست شلوار بگ با پافر

هنگامی که شما یک پافر بسیار کوتاه را برای پوشش بیرون خود می پوشید سعی کنید شلواری که برای فصل سرما انتخاب می کنید، از مدل جین های با ضخامت و یا کتان باشد. زیرا در این فصل نیاز دارید تا از پاهایتان در برابر سرما محافظت کنید. استایل شما به همراه شلوار جین بگ زنانه یا کتان به همراه پافر بسیار مناسب می باشد. از این استایل می توانید برای خرید و در مسافرت و به عنوان یک استایل بیرونی استفاده کنید.

جدیدترین نکات ست کردن پافر-با پافر چی بپوشیم؟ (آپدیت 2024)5

2- ست شلوار جین با پافر

جین از جمله لباس هایی است که به عنوان یک عضو جدا نشدنی همیشه از آن یاد می شود. استفاده از پافر یک استایل غیر رسمی به ما می دهد. به طور کلی هنگامی که از شلوار جین استفاده می کنید بهتر است آن استایل را برای استایل روزمره خود انتخاب کنید.

3- ست هودی با پافر

هودی یک لباس بسیار محبوب می باشد که پوشیدن آن محدودیت سنی ندارد. هودی یک استایل راحت و آزاد به همراه شلوار جین برای شما ایجاد می کند. البته اگر شلوار جین شما، بگ باشد بیشتر به شما در ایجاد یک استایل لش و کاملا آزاد کمک خواهد کرد. هنگام استفاده از هودی برای ست با پافر شما می توانید در صورت دلخواه کلاه پافر را بردارید و از کلاه هودی برای بیرون انداختن از پافر خود استفاده کنید.

4- ست پافر بلند

پافر بلند از جمله لباس هایی ست که چند سال اخیر مد شده اند. در گذشته پافر ها یا کوتاه بودند یا سایز متوسط داشتند. تقریبا می توان گفت چندان علاقه ای در عموم مردم برای پوشیدن پافر بلند وجود نداشت. اما امروزه این پافرهای بلند و شیک جزو استایل های زمستانه می باشند.

5- ست پافر با کلاه و شال گردن

برای انتخاب کلاه یا شال گردن سعی کنید از رنگ های روشن که به رنگ پوستتان نیز بیاید استفاده کنید. این کار باعث می شود تا شما شاداب تر بنظر بیاید و اگر رنگ مناسبی برای کلاه یا شال گردن انتخاب کرده باشید پوست شما درخشان تر بنظر می آید. پوشیدن شال گردن هم مانند پوشیدن کلاه بسیار مهم است و استایل شما را تکمیل می کند. سعی کنید هنگام ست کردن حتما از کلاه و شالگردن یک رنگ استفاده کنید.

6- ست پافر با لگ های چرم

لگ های چرم و جذب که در بین جوانان پرطرفدار هستند می توانند انتخاب مناسبی برای پوشیدن با پافر باشند. بعد از انتخاب رنگ پافر خود می توانید با یک ژاکت آستین دار که برای زیر پافر باید انتخاب شود به همراه یک لگ چرم ست کنید. این رنگ ژاکت می تواند دارای دو گروه خنثی و یا رنگ های پرحرارت باشد. که البته همه اینها بستگی به رنگ پافر مد نظر شما دارد. ترکیب ژاکت و لگ و برروی آنها پافر استایل شیکی به شما می دهد.

جدیدترین نکات ست کردن پافر-با پافر چی بپوشیم؟ (آپدیت 2024)3

7- ست پافر با بلوز بافت

بلوزهای بافت از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند. اما باید بلوزی را انتخاب کنید که دارای رنگ کاملا مخالفی با پافر شما باشد یا یک رنگ ملایم که بتواند همراه رنگ پافر شما باشد انتخاب کنید. در کنار بافتی که انتخاب کردید می توانید از شلوار مام استایل و شلوار مام فیت برای ست کردن با پافر خود استفاده کنید. همچنین بافت های یقه اسکی نیز می توانند برای استایل با پافر گزینه مناسبی باشند. برای انتخاب شلوار مناسب همراه بافت یقه اسکی خود می توانید از لگ چرم استفاده کنید که انتخاب بسیار مناسبی همراه با پافر می باشد.

8- ست پافر کوتاه

همراه با پافر کوتاه می توانید از یک بافت برای زیر آن استفاده کنید که کمی بلند تر از پافر شما باشد. در هنگام انتخاب رنگ بافت به رنگ پافر دقت کنید. در این صورت پافر به صورت یک کت کوتاه دیده می شود. از آنجایی که پافر انتخابی شما کوتاه است پس شما باید هنگام ست کردن آن، از شلواری استفاده کنید که گرمای لازم و کافی را داشته باشد. برای انتخاب کفش به همراه پافر خود از کتونی های بسیار ساده مانند اسنیکرز استفاده کنید. امروزه خانم ها اغلب از کتونی رنگ سفید برای ست کردن با پافرهای رنگ خنثی انتخاب می کنند. البته رنگ مشکی ساده این مدل کتونی ها نیز بسیار شیک است که برای ست با پافر ها و استایل های گرم ست می شوند.

9- ست پافر دو رو

پافر های دورو به این شکل هستند که در یک طرف دارای یک طرح و رنگ و در طرف دیگرشان طرح و نقش دیگری دارند. با خرید این مدل پافر، می توانید هم زمان دو پافر با رنگ های متفاوت داشته باشید.

جدیدترین نکات ست کردن پافر-با پافر چی بپوشیم؟ (آپدیت 2024)7

ست پافر در آقایان

پافر در بین آقایان نیز می تواند یک انتخاب مناسب برای روزهای سرد سال باشد. این پافرها در بین مردان اغلب کوتاه می باشند. اما به دو دسته بدون آستین و با آستین تقسیم می شوند. اگر دقت کرده باشید پافرها پف کمتری نسبت به کاپشن دارند و از لحاظ وزنی نیز سبک تر می باشند. انتخاب یک پافر برای مردان برای محیط های بیرون و محیط های دوستانه خیلی می تواند شیک باشد و این استایل بسیار راحت و مناسب روزمرگی می باشد.

شباهت زیاد وست و پافر

وست هم مانند پافر اغلب بدون آستین تولید می شود و طراحی وست به گونه ای است که جلوی آن باز بوده یا فقط دارای یک یا دو دکمه می باشد. مورد دیگر اینکه به حالت جلیقه ای طراحی می شود و باید حتما برای زیر این وست یک لباس مناسب انتخاب کرد. یک شباهت دیگری که وجود دارد این است که در جلوی وست معمولا جیب وجود دارد اما در پافر اینگونه نیست. تفاوت بارزی که بین این دو وجود دارد در زمان مناسب می باشد. وست را بهتر است در فصل پاییز به همراه یک بافت پوشید. به دلیل اینکه وست مانند پافر از پارچه های ضد آب تولید نمی شود. به همین علت جنس نازک تر و گرمای کمتری نسبت به پافر دارد.

جدیدترین نکات ست کردن پافر-با پافر چی بپوشیم؟ (آپدیت 2024)8

جمع بندی

پافر یک جلیقه گرم بدون آستین است. این مدل لباس که در طرح های متفاوتی تولید شده، باعث می شود تا به یک کالای بسیار شیک و پرطرفدار بین مردم تبدیل شود. پافر در مدل های بسیار زیادی در انواع رنگ ها و طرح ها، تولید می شود. پافر از جمله لباس هایی است که هم بین آقایان و هم بانوان مشترک است. این مدل لباس شیک، برای جلوه گر شدن به یکسری لباس دیگر نیاز دارد. برای مثال شلوار یا شال و بلوزی که زیر آن پوشیده می شود. یکی دیگر از انتخاب های شما برای زیر پافر می تواند هودی باشد. هودی به همراه شلوار جین بگ آبی روشن با هر رنگی از پافر ست می شود. از جمله کفش هایی که می توان برای بیشتر مدل های پافر در نظر گرفت کتونی های ساده می باشد. البته که برای فصل سرما بهتر از نیم بوت و چکمه به همراه پافر خود ست کنید. شما می توانید برای انواع لباس های استایل زمستانه خود به فروشگاه پادمیرا مراجعه کرده و از بهترین مدل ها و با کیفیت ترین لباس ها چه به صورت حضوری و چه از طریق سایت پادمیرا خریداری کنید.

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/